Movie review score
Indie Game: The Movie
Περί τίνος πρόκειται;
Ντοκιμαντέρ η σημερινή ταινιούλα, και μάλιστα υπερβολικά geeky. Indie game το όνομά της και αυτό ακριβώς πραγματεύεται. Τα indipendent video games. Κάθε χρόνο δημιουργούνται εκατοντάδες βιντεοπαιχνίδια από ανεξάρτητους προγραμματιστές που απαρνιούνται τις μεγάλες εταιρίες και φτιάχνουν το παιχνίδι των ονείρων τους χωρίς περιορισμούς. Αυτός, όμως, είναι ένας δύσκολος δρόμος με πολλά εμπόδια και χωρίς καθόλου υποστήριξη από τον έξω κόσμο. Κινηματογραφείται η πρόοδος τριών από τα σημαντικότερα indie games των τελευταίων ετών (Fez, Super Meat Boy, Braid) και οι προβληματισμοί των δημιουργών τους. Τα στάδια που περνούν (προγραμματιστικά και ψυχολογικά), την έλλειψη χρηματοδότησης και, πολλές φορές, την έλλειψη οράματος για τη συνέχιση του project τους.
Ποια είναι η δική μου κριτική;
Πρώτα απ' όλα να διευκρινίσω. Στο blog αυτό γράφω την άποψή μου και τις ιδέες μου. Είμαι geek και videogamer. Α και επίδοξος game developer. Το τρίπτυχο της ταινίας. Για φανταστείτε τώρα τον αντίκτυπό της σε όλο μου το είναι. Προβληματίστηκα μαζί με τους προγραμματιστές. Μου έδωσε άπειρα εναύσματα για παιχνίδια στο μυαλό μου και ήρθε να τα αποδομήσει στην επόμενη ακριβώς συνέντευξη. Λίγες ταινίες είχαν τέτοια επίδραση στο μυαλό μου (βλέπε Pirates of Silicon Valley). Μια ταινία για όλους όσοι έχουν: α) Παίξει ένα videogame και έχουν αναρωτηθεί πώς δημιουργήθηκε. β) Προγραμματίσει έστω ένα παιχνίδι στη ζωή τους. γ) Θεωρήσει τον εαυτό τους geek σε κάποια φάση της ζωής τους.
Κανένα τελικό σχόλιο;
Κανένα, επειδή αυτή τη στιγμή καίγομαι παίζοντας Super Meat Boy. Αυτά.
Περί τίνος πρόκειται;
Ντοκιμαντέρ η σημερινή ταινιούλα, και μάλιστα υπερβολικά geeky. Indie game το όνομά της και αυτό ακριβώς πραγματεύεται. Τα indipendent video games. Κάθε χρόνο δημιουργούνται εκατοντάδες βιντεοπαιχνίδια από ανεξάρτητους προγραμματιστές που απαρνιούνται τις μεγάλες εταιρίες και φτιάχνουν το παιχνίδι των ονείρων τους χωρίς περιορισμούς. Αυτός, όμως, είναι ένας δύσκολος δρόμος με πολλά εμπόδια και χωρίς καθόλου υποστήριξη από τον έξω κόσμο. Κινηματογραφείται η πρόοδος τριών από τα σημαντικότερα indie games των τελευταίων ετών (Fez, Super Meat Boy, Braid) και οι προβληματισμοί των δημιουργών τους. Τα στάδια που περνούν (προγραμματιστικά και ψυχολογικά), την έλλειψη χρηματοδότησης και, πολλές φορές, την έλλειψη οράματος για τη συνέχιση του project τους.
Ποια είναι η δική μου κριτική;
Πρώτα απ' όλα να διευκρινίσω. Στο blog αυτό γράφω την άποψή μου και τις ιδέες μου. Είμαι geek και videogamer. Α και επίδοξος game developer. Το τρίπτυχο της ταινίας. Για φανταστείτε τώρα τον αντίκτυπό της σε όλο μου το είναι. Προβληματίστηκα μαζί με τους προγραμματιστές. Μου έδωσε άπειρα εναύσματα για παιχνίδια στο μυαλό μου και ήρθε να τα αποδομήσει στην επόμενη ακριβώς συνέντευξη. Λίγες ταινίες είχαν τέτοια επίδραση στο μυαλό μου (βλέπε Pirates of Silicon Valley). Μια ταινία για όλους όσοι έχουν: α) Παίξει ένα videogame και έχουν αναρωτηθεί πώς δημιουργήθηκε. β) Προγραμματίσει έστω ένα παιχνίδι στη ζωή τους. γ) Θεωρήσει τον εαυτό τους geek σε κάποια φάση της ζωής τους.
Κανένα τελικό σχόλιο;
Κανένα, επειδή αυτή τη στιγμή καίγομαι παίζοντας Super Meat Boy. Αυτά.